Els grups de tercer cicle (5è i 6è curs) fan una sortida a peu fins el Puig del Lleó

El passat 29 de febrer, els grups de cinquè i de sisè de l’escola vam realitzar una sortida a peu fins al Puig del Lleó, muntanya de 311 m d’altitud a la Serra Pedregosa (Massís de Bonastre). La distància total del recorregut que vam fer, des de l’escola fins al Puig del Lleó i tornada, va ser d’uns 7 quilòmetres aproximadament.

Mendikat → Puig del Lleó (305 m)

L’objectiu principal va ser descobrir una part de l’entorn natural més proper a casa nostra, fer una activitat saludable i practicar les nostres habilitats d’orientació amb mapes amb un joc d’orientació que ens va preparar l’Assumpta. Vam fer el trajecte sense cap dificultat i ens ho vam passar força bé.

puig Lleó | enciclopedia.cat

Si voleu veure algunes de les fotografies d’aquesta activitat, cliqueu aquí (s’obrirà una nova finestra on haureu d’introduir la contrasenya que us ha proporcionat l’escola).