El grup de sisè, missatgers reials de Sa Majestat el Rei Carnestoltes

Un grup de l’escola, l’alumnat de 6è, ha estat molt ocupat durant tota la setmana, perquè ha sigut el responsable de transmetre a tot l’alumnat i a les seves famílies quines han estat les ordres de Sa Majestat el Rei Carnestoltes, el rei dels poca-soltes.

Tots i totes han estat a l’altura de la importància de sa excel·lència, i han fet la seva funció amb molta diligència i eficiència. Han estat mereixedors i mereixedores del reconeixement com a millors i més fidels súbdits de Sa Majestat durant el Carnaval 2024.

Podeu veure els diferents vídeos de les consignes de cada dia si cliqueu aquí (s’obrirà una nova finestra on haureu d’introduir la contrasenya que us ha proporcionat l’escola).

També han estat els responsables del discurs d’inauguració del Carnaval 2024 a l’escola, en el que ens han mostrat les darreres consignes de Sa Majestat per a gaudir amb plenitud de la gresca i la disbauxa mentre duri el seu regnat. Podeu visionar el discurs complet si cliqueu aquí (s’obrirà una nova finestra on haureu d’introduir la contrasenya que us ha proporcionat l’escola).