Escola Jeroni de Moragas

A l’Escola d’Educació Especial Jeroni de Moragas d’AMPANS acompanyem alumnes amb necessitats educatives especials en edats compreses entre els 3 i els 20 anys. Oferim als infants i joves itineraris educatius personalitzats i adaptats per millorar la seva autonomia personal, social i/o laboral.

Si ens voleu conèixer una mica més, feu una ullada a aquest vídeo!

FOTOS DE PORTES OBERTES

Com ja sabeu, aquest dissabte 11 de maig es van celebrar les portes obertes de l’escola! Va ser un dia ple d’activitats, jocs, sensacions i emocions.
L’escola es va omplir de famílies i alumnes que venien a conèixer les mestres, les aules, els projectes, l’espai… Van… Llegeix més»

LA BRUIXA PESSIGOLLA I EL BRUIXOT CUL-DE-SAC

Aquesta setmana hem tingut una visita molt especial!! L’escriptora i il·lustradora Roser Rojas ha vingut a explicar una història a tots els alumnes d’infantil i primària! Quin plaer haver pogut gaudir d’aquesta sessió!
Ha explicat el conte la Bruixa pessigolla i el Bruixot cul-de-sac, ensenyant les diferents il·lustracions que ella… Llegeix més»

CONCURS DIBUIX ESCOLAR

JA TENIM GUANYADOR!!
En Bru, alumne de l’aula D5, ha estat el guanyador del concurs escolar de BBVA!! El pròxim diumenge 26 de maig, en Bru i la seva família assistiran a Barcelona a l’acte de lliurament de premis, on se’ls farà entrega d’un regal, un diploma i del llibre… Llegeix més»

CICLE DE XERRADES: STOP BULLING!

Compartim amb vosaltres la pròxima sessió que ofereix el Cicle de xerrades per a famílies “Sensibilització i prevenció contra el Bullying”, gestionada per l’Ajuntament de Manresa.

• QUAN? Dimarts 7 de maig del 2024
    • HORARI? A les 18:30 h.
    • ON? A l’Escola Muntanya del Drac, Habitatges pare Ignasi Puig S/N (barri del… Llegeix més»

PORTES OBERTES DE POSTOBLIGATÒRIA

ATENCIÓ!! Has acabat l’ESO i busques alternatives? Doncs guarda’t el pròxim dijous 25 d’abril!!!
Els Programes de Formació i Inserció (PFI) i els Itineraris de Formació Específics (IFE) de l’etapa postobligatòria, duran a terme la Jornada de Portes Obertes aquest proper dijous!
– Quan? Dijous 25 d’abril
– Hora: de… Llegeix més»