Menjador escolar

Entenem el menjador escolar com a espai idoni per treballar tot un seguit d’actituds i hàbits relacionats amb la higiene, l’alimentació, la sostenibilitat, el consum responsable, l’ordre i la convivència. El nostre projecte de menjador inclou uns objectius relacionats amb l’educació dels hàbits, els quals tenen un caràcter continu, és a dir, es van consolidant al llarg de la vida escolar dels alumnes.

Tots els nostres alumnes dinen a l’escola, distribuïts en diferents torns de menjador, de manera que els objectius a assolir estan en concordança a la seva edat i necessitats individuals.

Els alumnes en procés d’aprenentatge o bé més sensibles als estímuls externs dinen a les seves aules que es transformen, als migdies, en espais adequats per a fer-hi un àpat. Els alumnes més grans dinen al menjador de l’escola, amb capacitat per unes 100 persones.

Jeroni de Moragas: MENÚS D’AQUEST MES                                                       Els Companys: MENÚ D’AQUEST MES