JORNADA DE PORTES OBERTES

El pròxim Dissabte 11 de maig vine a la Jornada de Portes Obertes de l’Escola Jeroni de Moragas! Vine a conèixer les diferents etapes; infantil, primària, secundària i transició a la vida adulta.

Un matí per conèixer l’escola, l’espai, les aules, l’equip directiu i el claustre, resoldre dubtes, preguntar, experimentar… Comparteix amb totes nosaltres aquest dia tan especial.

Durant el matí hi haurà diferents activitats i propostes, podreu fer algun taller, jocs gegants, circ i malabars, saltar a un inflable, visitar les aules, conèixer a les mestres i preguntar i compartir totes les vostres inquietuds.

No ho dubtis més i vine! Us deixem el programa de la Jornada.

Us esperem el dissabte 11 de maig de 10 h a 13 h a l’escola Jeroni de Moragas!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *