Escola d’estiu

L’Escola d’Estiu és un servei que ofereix activitats de lleure infantil i juvenil, dins l’educació  no formal ampliant la oferta educativa, que el centre ofereix, un cop ha acabat el curs lectiu, durant 4 setmanes entre juny i juliol. En el nostre “Casal d’Estiu” els participants  poden gaudir d’un munt d’activitats d’oci i a l’aire lliure : piscina, tallers, excursions, jocs, esports… per viure l’estiu mentre ens divertim i aprenem!

ESCOLA D’ESTIU 22′

• Localització: Escola Jeroni de Moragas
  • Període: del 27 de juny al 22 de juliol
  • Horari: De dilluns a divendres de 9:30h a 17:30h

*Hi ha servei de menjador i transport durant l’escola d’estiu.

Com fer les inscripcions?

El període d’inscripció és del 18 de març al 8 d’abril del 2022.

L’Escola d’Estiu compleix amb tota la normativa vigent de les activitats de lleure infantils i juvenils que marca la Secretaria General de Joventut de la Generalitat de Catalunya. El centre compleix amb totes les mesures a nivell sanitari i de higiene que venen donades pel Departament de Salut.

Aquest Servei está adreçat als alumnes del centre de les etapes educatives obligatories dels 3 als 16 anys.

La inscripció es realitza telemàticament a través del  correu electrònic que s’envia a les famílies amb l’aplicatiu Dinantia.