8 MARÇ, SEGUIM BATEGANT

Aquest 8 de març, amb motiu del dia de la Dona, tota l’escola s’ha reunit davant l’escola per celebrar aquest dia tan especial. La coral d’alumnes i mestres ha cantat per posar veu a les dones que ja no en tenen, s’han pogut llegir i sentir paraules boniques d’alumnes cap a les dones que son importants per ells i elles. Durant la setmana, les aules han treballat algunes de les dones més importants de la història, algunes aules han indagat en conèixer històries de fa molts anys, d’altres han treballat les dones rellevants per ells, etc. Entre totes, al hall de l’escola, hem creat un mur amb cubs on hi ha representades les dones importants de cada alumne. Així doncs, hem pogut crear un mur ple de dones valuoses, que son llum per algú i per qui cal continuar lluitant.També han elaborat un gran cub amb tots els noms de les alumnes i mestres de l’escola, exposant-lo al centre de l’acta.

Ha estat un dia molt intens, és per això, que us volem recomanar l’exposició “Barreres: Trencant cadenes” com una expressió dels reptes i obstacles que les dones han hagut de superar al llarg de la història i com a un acte de resistència i empoderament.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *