Fisioteràpia

L’equip de fisioterapeutes de l’escola acompanya els alumnes amb mobilitat reduïda, vetllant per la seva inclusió amb la màxima participació activa:

• Observant i analitzant les capacitats i habilitats espontànies de l’alumne en el seu entorn natural, intervenim en la mobilitat i accés a l’entorn (al joc, als aprenentatges i a qualsevol activitat de la vida quotidiana).
  • Oferint propostes funcionals, dins de les rutines i activitats diàries, facilitant la participació i el desenvolupament de les habilitats físiques.
  • Determinant els objectius i suports més adequats per cada alumne, tenint en compte les necessitats i demandes de la família i centre, per aconseguir el màxim grau d’autonomia de l’alumne.

Feu clic a la imatge

Donem la mà a l’infant fins a fer-se adult per empoderar-lo en la confiança en les seves capacitats i competències, afavorint la inclusió a la comunitat.

Contactes:

Alba Garroset: agarroset@ampans.cat