CAMPIONATS D’ATLETISME D’ACELL

Un curs més, els alumnes d’ESO han participat en el campionat d’atletisme.

Aquest any es celebra el XLII Campionat Escolar de Catalunya d’Atletisme. És el setè any consecutiu que la ciutat acull aquest torneig a més d’altres campionats de la Federació. S’ha portat a terme a les pistes de l’Estadi Municipal La Bòbila.

Les competicions han començat a les 11 del matí i han acabat a les 14 h i ha comptat amb curses, amb proves com salt de llargada, llançament de pes i proves adaptades. Un total de 186 esportistes de 9 centres d’arreu Catalunya han participat en el torneig.

Enhorabona a tots i totes les esportistes pels resultats obtinguts! Ha estat una Jornada plena d’Esport i companyonia!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *