CONCURS DIBUIX ESCOLAR

JA TENIM GUANYADOR!!

En Bru, alumne de l’aula D5, ha estat el guanyador del concurs escolar de BBVA!! El pròxim diumenge 26 de maig, en Bru i la seva família assistiran a Barcelona a l’acte de lliurament de premis, on se’ls farà entrega d’un regal, un diploma i del llibre editat amb els dibuixos premiats.

Un curs més, alguns dels alumnes de l’escola han participat al Concurs BBVA de Dibuix Escolar, que enguany arriba a la 43a edició, i que porta com a títol: L’arbre de la vida i altres contes per cuidar el planeta.

Us compartim la web del concurs per propers concursos:  https://www.fcaixescatalanes.cat/premi/concurs-dibuix-escolar/

El Concurs, convocat per la Fundació Antigues Caixes Catalanes (FACC), amb el suport de BBVA, té com a objectiu servir d’estímul per desenvolupar les habilitats i capacitats dels alumnes en el dibuix i la il·lustració, així com fomentar la lectura en català mentre es treballa l’educació emocional.

Enhorabona, Bru i moltes felicitats a tots els participants!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *