Diagnosi

Per a la realització de la Diagnosi hem utilitzat l’Eina Selfie for Teachers que l’Àrea d’educació  de la Comissió Europea posa a disposició dels centres per fer aquesta diagnosi. La diagnosi amb la Selfie es realitza a partir d’enquestes de valoració que realitzen de forma separada alumnes, docents i equip directiu, permetent tenir una visió global sobre l’estat de les TIC a l’escola.

Aquesta eina permet també analitzar diferents aspectes que incideixen directament en la implementació i consolidació d’una estratègia digital de centre.

A partir d’aquesta diagnosi els resultats van constatar quins apartats són punts forts del centre en l’ús, gestió i treball de les TIC i quines són les de debilitats que caldrà prioritzar a l’hora d’establir objectius de treball i avaluació de cara els cursos vinents, per tal d’avançar en l’EDC i la Cultura Digital del centre.

• RESULTATS GENERALS DE  LA DIAGNOSI: