Transport Escolar

AMPANS ofereix un servei de transport organitzat (no adaptat) per a poder desplaçar-se des de la llar o domicili de la persona fins a l’Escola.

El servei funciona de dilluns a divendres segons el calendari del centre. El transport està subvencionat pels alumnes que assisteixen a l’escola Jeroni de Moragas. El servei disposa d’un acompanyant/monitor. Per accedir a aquest servei, cal fer una sol·licitud prèvia a cada centre.

Hi ha una ruta establerta pels municipis de Manresa, Sant Fruitós de Bages, Navarcles, Torruella de baix, Artés, Sallent, Balsareny, Navàs, Sant Joan de Vilatorrada, Sant Marti de Torruella, Callús, i Súria.

En el cas de requerir un servei de transport adaptat per problemes de mobilitat, la treballadora social del centre pot informar de les passes a seguir per sol·licitar-ho.