L’escola

L’escola d’Educació Especial Jeroni de Moragas d’AMPANS és un centre educatiu concertat amb el Departament d’Ensenyament. Atén a alumnes amb necessitats educatives especials en edats compreses entre els 3 i els 20 anys. Ofereix als infants i joves itineraris educatius personalitzats i adaptats que els ajuda en l’autonomia personal, social i/o laboral.

Actualment té autoritzades i concertades 30 unitats d’educació especial i 240 places. L’alumnat del centre educatiu són nens i nenes amb discapacitat intel·lectual que presenten perfils d’atenció diversos.

Impartim els següents nivells educatius:

ETAPA OBLIGATÒRIA:

ETAPA POSTOBLIGATÒRIA:

Disposem d’instal·lacions i equipaments adaptats i complementem l’activitat curricular amb activitats rehabilitadores, esportives, sortides, colònies, tallers i escola d’estiu.

Si ens voleu conèixer una mica més… mireu aquest vídeo!