Un Sant Jordi diferent!

El passat 23 d’abril, Diada de Sant Jordi, l’alumnat de 6è de primària va crear la seva activitat de manualitat, creant un punt de llibre, però no un punt de llibre qualsevol…

En petits grups van escenificar una escena de la Llegenda de Sant Jordi, tot creant les seves disfresses, a partir de teles i manualitats propies. Aquestes fotos van formar part d’un concurs de foto on alumnes i mestres de l’escola votaven. Finalment van incorporar les seves fotos en el disseny dels seus punts de llibre.

A més també va haver temps per fer un intercanvi de llibres perquè compartir és viure!

Va ser una jornada plena de creativitat on s’ho van passar molt bé.