II Jocs Florals: Fam zero

Share

En motiu de la festa de Sant Jordi l’escola ha estat treballant  l’ODS2 Fam Zero.

S’han vist vídeos, s’han llegit contes, s’han creat murals, endevinalles, poesies…fins i tot ens hem animat a fer una gran recapte d’aliments.

El dia 23 d’abril van celebrar els II Jocs Florals de la nostra escola i es van donar els diplomes i premis als finalistes i guanyadors.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut