Competència Digital

El desplegament de les competències digitals és indispensable per a tota persona que vulgui interactuar amb normalitat en la societat actual. Es tracta d’un conjunt d’habilitats, coneixements i també d’actituds que els alumnes han d’anar assolint durant l’educació bàsica obligatòria. Les competències digitals són transversals i poden ser utilitzades per tractar problemes i situacions que afecten qualsevol àrea curricular.

A l’Escola Montserrat treballem per aconseguir uns infants amb capacitat de conèixer i entendre el món digital que ens envolta. Desenvolupem les seves capacitats per mantenir-se informats, comunicar-se i col·laborar.

La competència digital dels nens i nenes esdevé un factor determinant en el desenvolupament i creació de coneixement.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *