VISITA DE L’ARTISTA RAMON MAYALS

El divendres 25 de març vam tindre la visita de l’artista Ramon Mayals a l’escola Mont-roig de Balaguer. El Ramon és dissenyador gràfic i il.lustrador, amant del llapis, el pinzell i el ratolí. Aprofitant que l’alumnat de cinquè ha estat treballant la poesia aquestes darreres setmanes, el Ramon ens va il·lustrar en un pòster un poema per tots nosaltres. Primer hi ha haver una lectura en veu alta del poema i després vam parlar sobre el poema i el seu significat. Acte seguit, els nens i nenes van il·lustrar el poema a la seva manera en un full en blanc DIN A4.

Amb l’alumnat de 6è, l’activitat es va dur a terme el dijous 7 d’abril. Com que és el seu darrer curs a l’escola, enlloc de fer la il·lustració d’un poema es va decidir fer la del record que cada alumne/a s’endurà de l’escola Mont-roig. Durant la sessió l’alumnat va fer una pràctica d’una situació proposada pel Ramon. A la tornada de les  vacances, tindran el repte de dibuixar aquelles experiènciesi moments inoblidables viscuts.

L’activitat es va portar a terme al pati de l’escola i els nens i nenes van poder gaudir d’una activitat divertida, creativa i significativa de l’acompanyament d’un dels artistes més reconeguts de les terres de Ponent.