EL SEGON TRIMESTRE A L’HORT DE L’ESCOLA!

Durant aquest trimestre els nens i nenes de quart hem treballat molt al nostre hort.

Com que l’espantaocells que teníem a l’hort ja era molt vell, en vam fer un de nou. Cadascú va portar de casa seva materials que ja no utilitzava per poder-lo construir ben bonic i va quedar molt bé!

La Magda ens va fer descobrir els germinats i ens va semblar molt interessant, perquè són molt fàcils de sembrar, creixen molt ràpid  i són molt saludables. Després vam decidir que en sembraríem. En una safata vam sembrar llenties i en l’altra soja verda. Quan van créixer ens les vam endur a casa i ens les vam menjar en una amanida. Són boníssims!!!

Més endavant, vam netejar l’hort i vam trasplantar tomàquets cherry, maduixes, pebrots italians i albergínies.Vam sembrar raves, bledes, caputxines, enciam, remolatxa i una flor molt important, la calèndula. També vam fer planter de coriandre (cilantro amb castellà) i d’enciam. L’enciam no va sortir.

Ha estat un trimestre amb molt de treball a l’hort! Hem après molt! A continuació, us deixem les fotografies del nostre aprenentatge a l’hort. Seguirem informant del que anem aprenent a la web de l’escola. Esperem que us agradin molt!