SORTIDA A BARCELONA de l’alumnat de Cicle Superior

El dia 2 de juny l’alumnat de cicle superior va realitzar una sortida a Barcelona. Per una banda, els nens i nenes de cinquè van visitar el Recinte Modernista de Sant Pau com a activitat emmarcada dins el treball del projecte del Cos Humà i després van anar al Museu de la Ciència, al “Comocaixa”, on es van trobar amb els seus companys i companyes de 6è i on van poder experimentar, jugar, manipular, aprendre… a través de les activitats i exposicions que el museu ofereix.

Per altra banda, l’alumnat de 6è va poder viure en primera persona l’experiència del concert col·lectiu “Clara, l’art per dins” com a cloenda del treball realitzat a l’aula de música al llarg del curs. El concert va tenir lloc a l’Auditori. Tot plegat, es va convertir en una vivència inoblidable per a tots ells i elles!

CICLE SUPERIOR 5è                  CICLE SUPERIOR 6è