PRIMERA ASSEMBLEA AMB LES PERSONES DELEGADES DE CADA CURS

El passat divendres, dia 26 de novembre,  va tenir lloc la primera Assemblea dels infants delegats de cada classe. En aquesta trobada es van reunir amb la Cristina i la Susagna de l’equip directiu. Després d’interessar-se per l’estat en què es troba el procés de construcció de l’escola vam compartir com havien estat aquests primers mesos de curs. Els infants de primer ens van explicar el seu desdoblament, així com els de quart.

L’estona compartida se’ns va fer curta i no vam descartar tornar-nos a trobar abans d’acabar el trimestre. A l’assemblea, com a espai de participació de l’alumnat, s’hi fan propostes tant per millorar el dia a dia del centre com aspectes relacionats amb el material o la gestió dels espais.

Prèvia a aquesta primera reunió l’alumnat de primària de tota l’escola havia participat en el procés de selecció de les persones que el representarien. La composició final de l’assemblea és de divuit infants i és absolutament paritària.