LLIURAMENT DE LA BECA XUS SAMPER PER PART DE L’AMPA A L’ALUMNE HENRY OSEY

Els dies 27, 28 i 29 de novembre l’alumnat de sisè ha anat de colònies al camp d’aprenentatge d’Olot per treballar l’àmbit de treball del vulcanisme.

Com cada any l’AMPA atorga la beca Xus Samper a un infant d’últim curs de primària per a que pugui gaudir d’aquesta experiència amb la resta de companys. Aquest any en podrà gaudir el Henry Osei que al llarg de l’escolaritat al centre ha demostrat interès pels aprenentatges.

Aquesta beca es va instaurar per recordar la Xus, membre molt activa de l’AMPA de l’escola Mont-roig que malauradament ens va deixar.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *