L’ALUMNAT DE C.M VA A LES FRANQUESES

Durant els dies 16 i 18 de febrer l’alumnat de cicle mitjà ha realitzat la sortida a Les Franqueses.

Dividits en diferents grups, els nens i les nenes han realitzat activitats molt engrescadores. Durant el matí han dut a terme l’activitat de la plantada de l’arbre i una activitat de joc de pistes al monestir de la Franqueses. A més, hi ha grups que han pogut realitzar un taller d’observació d’ocells, activitat que formava part d’un pla pilot. Després de dinar han fet el camí de tornada al Consell Comarcal amb una caminada pel camí de la Bultra.

El temps ens ha acompanyat i han sigut dos dies molt enriquidors!

Us deixem les fotografies dels diferents grups:

Imatges de cicle mitjà A

Imatges de cicle mitjà B