L’ALUMNAT DE 6è EXPLICA EL SEU PROJECTE ETWINNING ALS COMPANYS/ES DE 5è

Un cop acabat el curs, hem donat també per finalitzats els projectes eTwinning als qual han participat des de l’àrea d’anglès les classes de 2n, 4t i 6è, juntament amb altres escoles d’Europa: Islàndia, Turquia, República Txeca, Itàlia, França, Ucraïna, Holanda, Sèrbia, Romania, Grècia i Polònia.

Una de les activitats de tancament ha estat l’explicació d’alguns/es alumnes de sisè sobre el seu projecte “Being a child in your country” (Ser un infant al teu país), als companys i companyes de cinquè.

En el següent enllaç podreu veure el recull de tasques realitzades al llarg del seu projecte: des de presentacions, fins gravacions de veu, intercanvis de correu postal i també una videoconferència.

PROJECTE ETWINNING 6è

A través de tots aquests treballs hem tingut l’oportunitat d’aprendre i compartir informació i aspectes culturals dels diversos països participants, a més d’estar amb contacte amb nens i nenes d’altres països i, fins i tot per alguns i algunes, fer noves amistats!