CICLE MITJÀ VISITA LES COVES PREHISTÒRIQUES DE L’ESPLUGA DE FRANCOLÍ!

El dimarts 16 de maig, l’alumnat de cicle mitjà va visitar les coves prehistòriques de l’Espluga de Francolí. La sortida formava part del projecte interdisciplinari de cicle mitjà.

L’alumnat va dur a terme la visita a les coves, on va poder aprendre com vivien al Paleolític, al Neolític i a l’Edat dels metalls. També, va realitzar un taller on va construir una cabana prehistòrica, va conèixer les diferents eines prehistòriques i va realitzar pintures rupestres en un format petit per poder endur-se a casa.

Va ser un dia amb molta història! A continuació, us adjuntem les fotografies separades en els dos grups de cicle mitjà. Esperem que us agradin molt!