Cicle Mitjà (B i C) al Camp d’Aprenentatge de les Valls d’Àneu

Alguns infants de Cicle Mitjà han conviscut durant tres dies en un entorn diferent.

La Vall d’Àneu ens ha ofert molts recursos d’aprenentatge vivencials i molt significatius, on l’alumnat ha estat en contacte amb l’entorn natural, despertant-los l’interès i la curiositat entorn a la fauna i flora de la zona, concretament de l'”óssa dels Pirineus”. A l’escola vam treballar continguts que a la sortida van poder posar a la pràctica. Una de les experiències més significatives per ells/es va ser la diferència climatològica entre Esterri i el Parc Nacional d’Aigüestortes on la neu ens va sorprendre.

Estem segurs que tots els nens i nenes recordaran aquesta experiència.

Feu clic en el següent enllaç per veure les fotografies https://drive.google.com/drive/folders/1MJcqqNABJmIZe0d5ZMPMAW5k2HElPDWi?usp=sharing