CELEBREM LES LLENGÜES MATERNES COMPARTINT I ESCOLTANT CANÇONS

El 21 de febrer és el Dia Internacional de la Llengua Materna. Aquest dia es celebra anualment amb l’objectiu de promoure i protegir el multilingüisme i la diversitat cultural.

Per tal de commemorar aquesta diada, a l’escola hem compartit amb els companys i companyes les cançons que més ens agraden en les nostres llengües maternes. Al llarg de la jornada i els dies següents, hem estat escoltant les diverses cançons i aprenent sobre altres llengües i sons.

Al llarg de la setmana, a les estones d’entrada i sortida, també hem pogut gaudir per megafonia d’algunes de les cançons en les diferents llengües maternes existents a l’escola.

Agraïm a les famílies la vostra ajuda i col·laboració en l’aportació de cançons.

Aquests són els murals que hem creat amb les cançons proposades: