BALLEM SARDANES PEL DIA INTERNACIONAL DE LA DONA

El dia 8 de març l’alumnat de sisè va representar la nostra escola a l’acte que va tenir lloc a la Plaça Mercadal juntament amb alumnat de les altres escoles de Balaguer. Els nens i nenes es van situar a la plaça tot ballant un galop i després van dansar diferents sardanes: una de lluïment, la següent de punts lliures i van acabar amb la de germanor. Ens van acompanyar els monitors i monitores de Saltem i Ballem que ens van animar en tot moment.  Els nens i nenes van poder conèixer la compositora de les sardanes que van ballar, Marimén Gratal i també van gaudir de la música de la cobla de Tàrrega. Finalment, l´acte va acabar amb una foto de grup i el ritme de la batucada de l’Estel.

UNA COMMEMORACIÓ AMB MOLTA DANSA!!!