Taller sobre hàbits alimentaris a 4t

Durant dues sessions els alumnes de 4t han realitzat un taller anomenat “De l’hort al plat” amb l’objectiu d’adquirir hàbits alimentaris que beneficiïn la salut.

La primera sessió va consistir en fer una petita representació després d’escoltar un conte.

A la segona sessió els nens i nenes es van convertir en petits cuiners i van elaborar una cresta d’espinacs i formatge.

A les dues sessions s’ho van passar d’allò més bé!

Clicant a la imatge podreu accedir a l’àlbum de fotos del taller.