E-Twinning a I4!

Benvolgudes famílies,

Us deixem una activitat molt bonica que hem compartit amb l’escola Metamorphosis, a Atenes, Grècia. Fa unes setmanes hem introduït a la nostra classe la mascota de la classe d’anglès que s’anomena Simon, the monkey. Gràcies a aquesta puppet estem afiançant el comptatge en anglès i hem conegut més sobre els monkeys (què mengen, com són, quines accions poden fer amb el seu cos…), li hem fet la seva caseta a d’alt de l’arbre i li donem de menjar cada setmana, és un golafre!

L’activitat que hem fet de forma compartida és representar diferents verbs que pot fer la  mascota de l’escola Metamorphosis (dormir, menjar, seure, trepar…) i també dir les indicacions per tal que els alumnes grecs representin les nostres indicacions. ESPEREM QUE US AGRADIN!

Clicant a la imatge podreu accedir a l’àlbum de vídeos.