ACTIVITAT E-TWINNING A I5!

Durant aquestes setmanes, l’alumnat d’I5 ha estat treballant en un projecte d’E-Twinning anomenat “BODY PARTS“, han treballat les parts del cos en anglès. Ells i elles han elaborat una cançó gràcies a l’ajuda de l’AI (Intel·ligència Artificial), tot escollint la melodia amb el vocabulari escollit per la mestra.

És un projecte que fem amb altres escoles  d’Europa, concretament amb una escola de Turquia, anomenada “Zübeyde Hanim anaokulu”, ubicada a la ciutat de Mersin. Per una altra part, també ha volgut participar una escola que tenim ben apropet nostre, a Reus, Tarragona. El nom de l’escola es diu “Maria Rosa Molas”. Hem escoltat les cançons escollides per ells i elles a la classe i ara només falta que ens ensenyin els seus amazing balls. Mentrestant, mireu el nostre 😉 !

Clicant a la imatge podreu accedir al vídeo.