Projecte a cicle superior “Llençar la pedra i amagar el CO2”

Al cicle superior hem acabat el trimestre amb aquest projecte: “Llençar la pedra i amagar el CO2”. Des de l’Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia ens han convidat a formar part d’una investigació en la que havíem de provar l’eficàcia d’un material experimental de nova creació: La pedra LightNet capaç d’absorbir CO2 de l’ambient i que pretén ser part de la solució  al repte de l’escalfament global del planeta.

Durant quinze dies, l’alumnat ha pesat el material i l’ha col·locat en diferents punts de l’escola. També, ha registrat les dades, les ha representat gràficament i per últim, ha tret conclusions en relació unes hipòtesis prèviament pensades.

A continuació, clicant la següent imatge, podreu accedir  al vídeo on els nens i nenes de sisè us fan un resum d’aquest interessant projecte.