LA BANCA ÈTICA VISITA CRAZY KIDS

Avui la cooperativa de l’escola Bernat Metge ha rebut la visita de la Maria, una empleada de la banca ètica FIARE, una banca que és cooperativa també 🙂

La Maria ens ha explicat què és la banca ètica i, a més, ens ha ofert la possibilitat de demanar un crèdit. De moment anem fent amb el que tenim, però ja sabem què hem de fer si no disposem de diners per comprar els materials.

Moltes gràcies Maria, ens has ajudat molt a entendre tot aquest món tan complexe dels bancs 🙂 Esperem la teva visita quan fem la paradeta al Maig!