Els projectes de la nostra escola: GRUP VERD I ACCIÓ

Xarxa Escoles Prat Més Sostenibles

Aquest curs renovarem la nostra adhesió a la Xarxa d’Escoles més Sostenibles del Prat de Llobregat.

El grup de 3r serà el GRUP VERD de manera que serà l’encarregat de dinamitzar actuacions per difondre i de sensibilització envers el coneixement i la protecció de l’entorn.

Tot això serà resultat d’una reflexió seguint una dinàmica de grups cooperatius que, en observar el seu entorn amb responsabilitat, descobriran d’una banda actuacions que degraden el medi ambient, però també accions positives de l’home envers el seu entorn.