A 2n ens visita un mosso d’esquadra, el David pare de la Lia

En l’àmbit de medi estem fent un projecte sobre els oficis i avui hem tingut una gran sorpresa!! Ens ha fet una petita xerrada el pare de la Lia, que és mosso d’esquadra.

El David ens ha explicat moltes coses. També ha preparat un PowerPoint i hem vist un petit vídeo que mostrava algunes de les funcions que fa un mosso d’esquadra. A tota la classe ens ha agradat moltíssim. Tots ells tenien un munt de curiositats i preguntes que el David ens les ha anat resolent.

Moltes gràcies, David