3r visita la Biblioteca Antonio Martin

Els nens i nenes de la classe de 3r van visitar la Biblioteca Antonio Martin, que es troba al Cèntric, per tal de conèixer més aquest servei públic.

Durant la visita els bibliotecaris van explicar com funciona i com s’organitza una Biblioteca. Els infants van poder aprendre com fer la recerca llibres a la base de dades de la Biblioteca.

Finalment, també van poder gaudir de forma exclusiva de l’espai de la Biblioteca per poder llegir!

Si feu click a la següent imatge podreu veure una petita mostra de la visita.

Clicant a l’imatge podreu accedir a l’àlbum de fotografies.