PREINSCRIPCIÓ CURS 2020 – 2021

Benvolgudes famílies,
Tal i com ja sabeu, la crisi sanitària ocasionada per la covid-19 ha comportat la suspensió del procediment de preinscripció i matrícula d’alumnes, regulat mitjançant la Resolució EDU/576/2020, de 28 de febrer, per la qual s’aproven les normes de preinscripció i matrícula d’alumnes als centres del Servei d’Educació de Catalunya i altres centres educatius, en els diversos ensenyaments sostinguts amb fons públics, per al curs 2020-2021.
Per fer possible la realització d’aquest procediment, s’han ajustat els calendaris i s’han introduït alguns canvis en la gestió, amb la incorporació de totes les mesures de prevenció imprescindibles per fer les gestions de forma segura, tant per al personal implicat com per a la ciutadana que us detallem a continuació:
  • QUI HA DE FER LA PREINSCRIPCIÓ?
    •  La preinscripció l’han de realitzar les famílies d’alumnes nous en el centre (els alumnes del centre, no han de fer cap tràmit)
  • QUAN CAL FER LA PREINSCRIPCIÓ?
    • Del 13 al 22/05 – Sol·licitus telemàtiques
    • Del 19/05 al 22/05 –  presentació de sol·licituds presencials en el cas que no es pugui fer telemàticament, demanant CITA PRÈVIA a través del mail de l’escola ( b7004153@xtec.cat )
  • COM CAL FER LA PREINSCRIPCIÓ?
    •  Per tal de reduir la presència de les famílies en els centres educatius, es promou l’ús de la sol·licitud en suport informàtic. S’elimina la necessitat de presentar la sol·licitud i la documentació en paper al centre, i queda substituïda per l’enviament del resguard de la sol·licitud i la documentació necessària, escanejada o fotografiada, mitjançant un correu a la bústia electrònica oficial del centre demanat en primera opció, en el nostre cas s’ha d’enviar a b7004153@xtec.cat.

El centre respondrà aquest correu justificant la recepció de la sol·licitud per a què el sol·licitant en tingui         constància.

• De manera excepcional, per als casos en què els sol·licitants no puguin fer la presentació telemàtica, els centres hauran d’organitzar la presentació de sol·licituds presencials assignant una cita prèvia per a l’accés al centre. Aquesta cita prèvia es podrà demanar al correu electrònic del centre abans esmentat. L’accés al centre es farà de forma individual i seguint les instruccions del personal del centre i les autoritats sanitàries en tot moment.

• Cal tenir present que amb l’obertura dels centres per al tràmit de preinscripció només està prevista la utilització dels espais imprescindibles per al treball administratiu. Per tant, no serà possible realitzar visites als centres.
  • QUINS DOCUMENTS S’HAN D’ADJUNTAR ESCANEJATS O FOTOGRAFIATS AL CORREU?
    • Resguard de la sol·licitud*ACCEDEIX A LA SOL·LICITUD AMB SUPORT INFORMÀTIC
    • El llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
    • El DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
    • El DNI de l’alumne o alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys.
  • EL NOSTRE PROJECTE EDUCATIU
A la pàgina web hi trobareu explicat tot el nostre projecte educatiu.
Aquí teniu l’enllaç a la PRESENTACIÓ general del projecte.
Si voleu saber més detalladament com es treballa a EDUCACIÓ INFANTIL podeu visitar la web o aquest ENLLAÇ
A part podeu visitar les diferents subpàgines de l’apartat PROJECTE EDUCATIU i podreu veure més detalladament la nostra manera de treballar.
Si teniu qualsevol dubte o necessiteu algun aclariment, no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres via email i si és necessari us truquem.

*Sol·licitud

Instruccions per al formulari en suport informàtic:

1. Per canviar de pantalla cal utilitzar exclusivament els botons “següent” i “anterior” de l’aplicació i no els del navegador.
  2. La sol·licitud només es considera presentada quan, després d’omplir tot el formulari, s’executa l’opció “enviament” des de l’última pantalla i s’obté el resguard de la sol·licitud i aquest s’envia, juntament amb la documentació acreditativa escanejada o fotografiada, per correu electrònic a l’adreça electrònica oficial del centre demanat en primera opció.
  3. El centre respondrà al correu justificant la recepció de la sol·licitud perquè el sol·licitant en tingui constància.