Tallers

Quatre tardes a la setmana es realitzen diferents tallers. L’agrupaments és internivells, de P4 a 1r i de 2n a 6è. Aquest curs 2020-21 a causa de la situació actual els tallers es realitzen amb el grup classe.

Petits:

• Sortides a l’entorn en anglès
  • Experimentació
  • Contes
  • Art i creació

Grans:

• TALLER D’ART I CREACIÓ EN ANGLÈS: Taller d’expressió plàstica desenvolupat en anglès segons la metodologia AICLE, que correspon a interpretar i crear. Partim de la premissa que tots els éssers humans tenim una memòria orgànica que és universal i que s’expressa a través del dibuix lliure i espontani. Tenim un taller preparat i dissenyat per afavorir creació. És una classe on els alumnes de diferents edats es senten lliures per desenvolupar el joc de crear lliurement, sense judicis, sense inhibicions i sense competició. En aquest taller també s’inclou la lectura i interpretació d’obres d’art.
  • TALLER D’ENTORN: un taller en el que es potencia el contacte amb la natura i l’entorn proper on hi té cabuda el Projecte Interdisciplinari de l’escola. Es realitzarà un treball d’estudi i seguiment de la bassa de l’escola i dels ocells de l’entorn. Es porten a terme sortides i experimentació relacionats amb els continguts del currículum. Des d’aquest taller, algunes activitats són reforçades pel treball de la comissió d’entorn i voluntariat.
  • TALLER DE JOCS COOPERATIUS: En aquest taller es buscarà afavorir el treball en equip a través dels jocs cooperatius. Alguns d’aquests jocs tindran un component de moviment i es realitzaran a la pista de l’escola. En altres ocasions, s’utilitzaran jocs de taula, que sempre seran cooperatius.
  •  TALLER DE TEATRE: A través d’aquest taller es treballarà l’expressió oral, escrita i corporal com també tècniques d’interpretació. Com a objectiu tindrà la creació d’una obra de teatre, integrant així l’àrea de llengua.