TALLER D’INVENTS

Al taller d’ART I CREACIÓ del 2n trimestre, els alumnes de primer ens ho hem passat pipa! Hem dissenyat, creat, inventat, experimentat, provat,….amb tots materials de tot tipus. Ens acomiadem d’aquest taller per donar pas al taller de fang del tercer trimestre!
Llegeix més»

ASSEMBLEA D’ESCOLA DEL MES DE MARÇ

El passat 15 de febrer es va dur a terme l’assemblea d’escola d’aquest mes. El pati, el compostador, l’ús dels lavabos van ser alguns dels temes que es van parlar.
Podeu trobar l’acta de l’assemblea a l’apartat: documentació – actes assemblees d’escola o clicant al següent enllaç:

QUINA PEDALADA!

Els alumnes de 5è i 6è avui hem anat a fer una bicicletada pel municipi. Ha estat súper divertida! Quins paratges tenim al costat de casa! A més, hem fet parada al Mas Alba i hem après un munt de coses sobre l’elaboració dels formatges… Llegeix més»

ESCALFEM MOTORS!

Els i les alumnes de cicle superior vam fer unes pràctiques a la pista de l’escola per escalfar motors de cares a la bicicletada que farem pròximament! Sembla que ja ho tenim tot a punt!!