PAU EL MUSICAL

El divendres 15 de desembre tota l’escola representarà “Pau. El musical” una obra homenatge al gran Pau Riba, escrita per Marc Comadran, pare de l’escola.
L’alumnat de 6è fa setmanes que prepara els seus papers i la resta de grups classe, estan assajant les seves cançons… Llegeix més»

RACONS DE MATEMÀTIQUES

A cicle superior estem repassant i introduint diferents conceptes mitjançant els racons de matemàtiques.
Anem passant en grups de 6 pels diferents racons matemàtics. Aquest ens proposen diferents reptes i problemes a solucionar. Treballar en petits grups ens ajuda a poder participar tots per iguals,… Llegeix més»

COMENCEM AMB CALMA

Els primers dies han servit per anar aterrant i per entendre com funcionarà aquest curs. A les aules s’han fet diferents dinàmiques de grup, activitats i jocs de diferents tipus per treballar la cohesió de grup, per conèixer als/les mestres i als/les companys/es. Una de… Llegeix més»

APRENEM, SENTIM I GAUDIM!

Com cada any, les classes de 2n, 3r i 4t realitzen diverses sessions d’educació emocional amb cavalls a Mas Alba. Aquestes activitats estan pensades per prendre consciència de les nostres emocions i aprendre a gestionar-les. Aquest curs els nens i nenes de 4t ens estem… Llegeix més»

Activitat piscina

Hola famílies!!!! Un any més hem pogut realitzar el curs de natació durant la jornada continuada dels últims dies de Juny. Ha estat un èxit!!!!
Volem agraïr a totes las famílies per l’ajuda i acompanyament i a la Diputació per la concessió de les subvencions dins… Llegeix més»