Tetris egipcis

La classe de 4t (Tetris) van començar a finals del primer trimestre el projecte sobre l’antic Egipte. a banda d’aquests temes altres propostes de projecte van ser: el cos humà, altres temes històrics (Grècia, roma i l’edat mitjana) i la Terra.

Algunes de les coses que han descobert són:

• Que els egipcis van existir fa uns 5000 anys
  • Hi havia una faraona que es deia Cleopatra.
  • Els egipcis quan morien els ficaven dintre de una tomba per què creien la vida després de la mort.
  • Els egipcis estaven organitzats en diferents classes socials uns eren més rics i altres més pobres. Cada classe social tenia una vestimenta diferent, els que portaven una roba més  bonica eren els més rics.

Ara, estan treballant els deus egipcis i les piràmides.

Al llarg del projecte també han estudiat on i quan es situava la civilització egípcia, el riu Nil, els faraons Egipcis, el procés de momificació, els déus egipcis, els diferents monuments funeraris…
Per acabar el projecte, aniran el museu dels egipcis de Barcelona al 24 de març.
Els alumnes han estat molt interessats en aquest projecte i s’ho han passat molt bé. Mireu aquesta foto amb un recull d’algunes coses que han anat fent! Esperem que us agradi!

Aquest article l’ha realitzat els i les alumnes de 5è (Don’t give me five)