Sortida de 3r a la biblioteca

Benvolgudes famílies,

avui vull compartir amb vosaltres una experiència molt enriquidora que van viure els alumnes de 3r de l’escola el passat dimarts. Vam anar a la biblioteca de Maçanet i vam tenir l’oportunitat de conèixer la Tània, la bibliotecària, que ens va explicar moltes coses interessants.

En primer lloc, ens va recordar les normes de la biblioteca, com ara la importància de mantenir el silenci per respectar als altres usuaris i la necessitat de cuidar els llibres perquè puguin durar molts anys. També ens va explicar que els llibres estan marcats amb gomets de diferents colors per ajudar-nos a identificar-los més fàcilment.

Però el millor de tot va ser quan ens va llegir un conte molt maco titulat “El cavallo mágico de Han Gan”. A través d’aquesta història, vam aprendre valors com la perseverança, la bondat i la importància de no rendir-se mai davant les adversitats.

En resum, va ser una sortida molt profitosa per als nostres alumnes, que van aprendre moltes coses noves i van gaudir d’una experiència única. Així que, si encara no heu visitat la biblioteca de Maçanet, us animo a fer-ho perquè estic segur que us encantarà.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *