Ja hem començat les sessions d’APP d’Innovamat!

Benvolgudes famílies,

Volem explicar-vos que l’alumnat de 3r ja ha començat a treballar amb l’app d’Innovamat. Aquest any, s’aplica la metodologia 100% i això inclou una sessió d’app, on l’alumnat té l’oportunitat d’aplicar els coneixements que es van adquirint a les sessions de reptes i aventures. Estem molt contents de veure que els alumnes estan molt motivats i els agrada molt treballar amb aquesta aplicació.

L’app d’Innovamat és una eina educativa que permet als alumnes aprendre de forma lúdica i divertida. El format que presenta és molt atractiu, ja que es tracta d’un joc que els alumnes han de resoldre a través de diferents reptes i activitats. Això fa que els alumnes s’impliquin més en el seu aprenentatge i que gaudeixin més de les sessions.

A través de l’app d’Innovamat, els alumnes treballen diferents àrees i competències, com ara la resolució de problemes, la creativitat, la lògica i el pensament crític.

Si voleu més informació sobre l’app d’Innovamat, podeu visitar la seva pàgina web. Allà trobareu informació detallada sobre l’eina, així com testimonis d’altres escoles que ja l’han utilitzat amb èxit.

Estem molt satisfets amb els resultats que estem veient i creiem que aquesta eina educativa és una gran oportunitat per als nostres alumnes. Esperem que continuïn gaudint i aprenent amb l’app d’Innovamat.

Atentament,
tutora de 3r