Excursió al Parc Mediambiental de Santa Coloma de Farners

El passat 16 de gener, els alumnes de 2n i 3r vam tenir l’oportunitat d’explorar el Parc Mediambiental de Santa Coloma de Farners en una sortida tant educativa com divertida. Aquesta experiència va ser una part integral del nostre projecte del 1r trimestre, i vam aprendre moltes coses noves relacionades amb la sostenibilitat i el medi ambient.

Durant la visita, vam tenir l’oportunitat d’entendre en profunditat el procés de compostatge, una pràctica ecològica que contribueix a la preservació del nostre entorn. El personal del parc va explicar de manera clara i didàctica tot el que fan allà, oferint-nos una visió valuosa sobre la importància de les accions mediambientals.

Una part emocionant de la jornada va ser quan tots els interessats van poder emportar-se una mostra del compostatge que es produeix al parc. Això no només va ser una manera de portar-se a casa una petita part del que vam aprendre, sinó també una oportunitat de participar activament en el cicle del compostatge.

A més, el personal del parc va informar-nos que totes les persones que vulguin poden visitar-los els dimecres al matí i emportar-se compostatge per al seu ús personal. Aquesta és una excel·lent oportunitat per continuar contribuint a la sostenibilitat i fer un ús pràctic dels coneixements adquirits durant la nostra visita.

Després d’un matí ple d’aprenentatge, vam fer una parada al Parc de Sant Salvador per gaudir d’un dinar col·lectiu. Va ser una oportunitat per compartir impressions i reforçar els vincles entre els alumnes. La sortida va ser un èxit i estem encantats d’haver pogut aprofitar al màxim aquesta oportunitat educativa.

Agraïm a tots els qui han fet possible aquesta sortida i esperem poder participar en més experiències enriquidores com aquesta en el futur.