Els alumnes de 3r visiten l’exposició sobre cases sostenibles dels alumnes de 1r d’ESO

Aquesta setmana els alumnes de 3r han tingut l’oportunitat d’assistir a una exposició fascinant organitzada pels estudiants de 1r d’ESO. L’exposició, centrada en el tema de les cases sostenibles, ha estat una experiència educativa i inspiradora per a tots els implicats.

Els alumnes de 1r d’ESO, que han estat immersos en un projecte de treball sobre sostenibilitat, van tenir l’amabilitat de compartir els seus coneixements amb els alumnes de l’escola. Van presentar una àmplia gamma d’informació sobre les cases sostenibles i van explicar amb entusiasme els avantatges d’aquest tipus d’habitatges per al medi ambient i la societat en general.

El que va destacar especialment va ser la seva presentació visual. Amb maquetes detallades i ben treballades, els alumnes de 1r d’ESO van il·lustrar de manera vívida els conceptes de sostenibilitat i eficiència energètica en l’arquitectura. Les seves maquetes no només eren impressionants des d’un punt de vista estètic, sinó que també van servir com a excel·lent recurs per a la comprensió dels conceptes complexos per part dels nostres alumnes.

Els alumnes de 3r van quedar absorbits per les explicacions dels seus companys de l’ESO i van demostrar un gran interès i curiositat pel tema de la sostenibilitat. Després de la visita, molts d’ells van compartir amb els seus mestres i companys les idees i els conceptes que van aprendre durant l’exposició.

Aquesta experiència ha estat una excel·lent oportunitat per al foment de la col·laboració internivell i l’enriquiment mutu entre els alumnes de diferents edats.

En resum, aquesta experiència ha demostrat el valor de l’aprenentatge col·laboratiu i la importància de fomentar la consciència sobre la sostenibilitat des de les edats més primerenques. Estem emocionats de continuar explorant aquest tema i veure com els nostres alumnes continuen creixent i aprenent junts.