Welcome winter!

Hello!!

Amb l’arribada de l’hivern els infants de l’escola han començat a fer activitats relacionades amb aquesta estació.

Cada grup està utilitzant diferents tècniques per fer diferents paisatges hivernals. Per exemple, alguns alumnes fan ús de bastonet de cotó per crear ninots de neus. D’altres creen paisatges amb aquarel·la i sal. Uns grups pinten paisatges dibuixant-se a ells mateixos ben abrigats juntament amb uns ninots de neus. Altres alumnes fan aurores boreals i paisatges amb muntanyes amb guixos de colors. I uns altres fan paisatges nevats amb pintures blaves i ceres de color negre.

Tots aquests paisatges tenen sempre la presència de la creativitat de cada infant.