Trobada esportiva Blanes “Mou-te per l’esport”

Dijous 9 de maig els nens i les nenes de 6è vam participar el la trobada esportiva Mou-te per l’esport, organitzada pel GTEF, formada pels mestres de les escoles participants.

Sempre hem estat convençuts de la importància d’aquestes trobades per als nostres nens i nenes, i dels beneficis que aquestes generen, tant en la implantació en els nostres alumnes de la relació entre l’activitat física i un estil de vida saludable, com des del punt de vista de les relacions entre igual, la cooperació, el treball en grup, els valors, l’autonomia personal.

Amb una participació de 14 escoles i uns 600 alumnes.

Enllaç TV La selva

Enllaç YouTube