Nova temporada de Podcast

Benvolgudes famílies,

Ens plau informar-vos que els nous talents ja han començat i que aquest any seran els alumnes de primer, segon i tercer els encarregats de la nova temporada dels pòdcasts. Això significa que els vostres fills i filles tindran l’oportunitat de desenvolupar les seves habilitats comunicatives i creatives mentre comparteixen les seves idees i opinions amb la comunitat escolar.

Com sempre, us animem a seguir el treball dels vostres fills i filles i a donar-los suport en aquesta nova aventura. A més, us recordem que podeu seguir les novetats de l’escola a través de la nostra pàgina web i les xarxes socials.

A més, volem animar-vos a deixar-nos preguntes per als nostres alumnes. En l’episodi següent, l’alumnat contestarà a les preguntes que ens deixeu. Així que, si teniu alguna pregunta que no sabeu la resposta o qualsevol altra cosa, si us plau, deixeu-nos-la en els comentaris.

Aprofitem per desitjar-vos un bon inici de curs i per agrair-vos la vostra col·laboració i suport.

SEGONA TEMPORADA – CAPÍTOL 1 –

1. Clara Romaguera

Ens encanta aquest programa!
    Potser ens podeu ajudar amb idees per aconseguir que les persones que tenen gossos recullin les seves caques.
    I també, ens recomaneu alguna pel·lícula?
    Moltes gràcies

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *