ELS NENS I NENES D’i3 PRACTIQUEN COM SERAN ELS GRUPS INTERACTIUS

Els nens i nenes d’educació infantil també fem grups interactius durant la setmana!! Durant aquests primers dies d’escola els nens i nenes d’i3 han començat a practicar-los. Hem explicat el seu funcionament, ja que tot és nou per ells i elles.

Què són els grups interactius?

Són activitats d’aula que es realitzen amb un format i amb una actuació per part de l’adult d’una manera especial. A l’escola les Arrels de Maçanet de la Selva els grups interactius d’i3 ens organitzem per equips de treball i realitzem 4 activitats que es van desenvolupant durant uns 10 minuts aproximadament i els infants van rotant fins a fer-les totes.

Us deixem un petit recull de fotografies!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *