Els alumnes de 3r ja tenim projecte!

Benvolgudes famílies,

Volem informar-vos que l’alumnat de 3r ja ha escollit el projecte que treballarem durant el primer trimestre. La pregunta-repte que ens hem plantejat és: “Com és que la Terra és l’únic planeta que sabem que té vida?” A través d’aquesta pregunta, els alumnes aniran descobrint i investigant sobre tots els dubtes que tenim.

El treball per projectes és una metodologia que

ens permet treballar de forma més activa i participativa, i que ens ajuda a connectar el que aprenem a l’aula amb la vida real. A través d’aquest projecte, els alumnes treballaran en diferents àrees i competències, com ara la comprensió lectora, l’expressió oral i escrita, la investigació, la creativitat i la resolució de problemes.

Durant el projecte, els alumnes aniran plantejant noves preguntes d’investigació que els ajudaran a aprofundir en el tema i a descobrir noves coses. A més a més, treballaran en diferents tasques i activitats que els permetran aplicar els continguts apresos i demostrar el que han après. Estem molt il·lusionats amb aquest projecte i esperem que l’alumnat gaudeixi aprenent i descobrint noves coses. Us mantindrem informats dels avanços i resultats del projecte.

Atentament,
La tutora de 3r