📢 Activitat especial: “Sant Jordi a les ones” 📚🎙️

La setmana passada, els nostres alumnes de 4t, 5è i 6è van viure una experiència única en el món de la ràdio, gràcies a una iniciativa impulsada pel CRP. Van participar en un programa especial juntament amb altres centres de tot Catalunya, en el marc de les celebracions dels 100 anys de la ràdio a Catalunya.

“Sant Jordi a les ones” va ser el títol d’aquesta proposta que va coincidir amb la festivitat de Sant Jordi, una jornada emblemàtica on els llibres i les roses omplen els carrers de cada racó de Catalunya. A través d’aquesta activitat, vam voler rendir homenatge a aquest mitjà de comunicació tan important.

La proposta va convidar als nostres alumnes a enregistrar recomanacions literàries en format sonor. Preparar una bona ressenya va implicar la selecció d’un llibre, la preparació d’una lectura, l’organització de la informació rellevant i l’escriptura d’un guió pensat per captivar els oients i convidar-los a conèixer el text recomanat.

Aquesta experiència no només ha enriquit el coneixement dels nostres alumnes sobre la importància de la ràdio com a mitjà de comunicació, sinó que també ha fomentat la seva creativitat i habilitats comunicatives.

Ara podeu escoltar el programa “Sant Jordi a les ones” al Spotify i al següent enllaç: Enllaç al programa

Estem molt contents d’haver participat en aquesta activitat i esperem continuar oferint als nostres alumnes oportunitats enriquidores com aquesta en el futur. Continuem amb el compromís de fomentar la participació i la creativitat dels nostres estudiants en diferents àmbits educatius.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *